recenzie Dex (comutator)

lumini de Neon, zgârie-nori corporativi, străzi murdare și hackeri. Bine ați venit la Harbour Prime, fanii cyberpunk! Dex este o nouă aventură cyberpunk 2D, asemănătoare cu rogue, de la QubicGames, care se inspiră din clasici, cum ar fi Shadowrun și Deus-Ex. Cu toate acestea, va fi la fel de distractiv să joci ca acele francize anunțate? Conectează-ți mufa la mainframe și alătură-te mie pentru a afla!

modul de joc

Dezvoltator Dreadlocks (nume cool!) au pornit în încercarea de a face Dex să iasă în evidență din acea mulțime – un lucru bun, având în vedere câte titluri într-o venă similară există deja pe eShop. Cu toate acestea, în ora sa introductivă sau două, Dex se simte remarcabil de asemănător cu omologii sea of eShop. Protagonistul Titular Dex este aruncat în canalele și străzile iluminate cu neon din Harbour Prime, cu puțin mai mult decât un cap plin de confuzie și pumnii ei. Atacarea se limitează inițial la lovirea corpului la corp, dar nu durează mult până când hackerul nostru cu părul albastru poate accesa armele și multe dintre ele. Din păcate, acumularea de arme de foc lasă puțin de dorit, deoarece impactul tragerii gloanțelor este ciudat de neglijent. M-am trezit mai ales folosind arme doar ca un mijloc de a provoca un pic de daune înainte de a întâlni capul inamic pe, în cele din urmă de finisare-le în corp la corp. Gloanțele nu reușesc să încetinească nici măcar un inamic care se apropie! În timp ce controalele pistolului sunt netede, adesea le lipsește orice impact semnificativ.

din fericire, Dex începe să se separe de alte titluri eShop după primele două ore. Dex poate fi un scroller lateral 2D, dar asta cu siguranță nu îl face un joc liniar. Eroina noastră învață să hack devreme în joc. Când este efectuată corect, aceasta poate debloca o ușă nouă care poate crea o cale mai ușoară către obiectiv, poate duce la un obiect rar sau chiar poate deschide o nouă căutare laterală. Hacking-ul se joacă într-un minigame nu atât de diferit de asteroizii clasici. Un grup de nano-roboți se apropie rapid și trebuie tratat dacă hack-ul nu este terminat la timp. Expertiza de hacking a lui Dex crește odată cu nivelul ei, iar anumite uși sau cutii nu pot fi hackate până când nu atinge un anumit prag de nivel. Acest lucru creează unele backtracking frustrant, dar recompensele, de obicei, face totul merită.

„merită” se întâmplă să fie un termen perfect potrivit pentru această aventură cybersleuth, introducerea de două ore menționată mai sus fiind cea mai rea parte a acesteia. Zona de canalizare inițială este considerabil dificilă pentru un intro – veți întâlni răi înarmați cu HP și arme la care nu aveți încă acces. Cu toate acestea, treceți peste acest lucru – și aburul de țeavă care vă deteriorează rapid sănătatea – și Dex va începe în cele din urmă să vă răsplătească.

Estetică și sunet

„Grunge” pixelat poate fi foarte bine un gust dobândit, dar totuși funcționează bine pentru Dex. Fanii jocurilor PS1 timpurii se vor simți ca acasă cu nuditate pixelată Dex și toate. Un lucru care mi-a ieșit în evidență a fost designul personajelor. Deși există unele trope rasiale stereotipice, personajele principale implicate în complot sunt toate interesante în felul lor. Ei fac, de asemenea, suficient pentru a menține jucătorul sub semnul întrebării în mod continuu motivele lor adevărate.

Dex este solid și în departamentul de sunet. Tastaturile și sintetizatoarele ușor suprautilizate ajută la transmiterea unei ambianțe futuriste adecvate (dar oarecum 80). Efectele sonore sunt funcționale și variate, iar focurile de armă sună cărnoase (în ciuda lipsei impactului real mecanic).

poveste

eroina titulară DEX se trezește în metropola controlată de corporație din Harbour Prime, unde – din motive necunoscute în prezent – este forțată imediat într-o luptă pentru viața ei. O inteligență artificială misterioasă. cunoscută doar sub numele de Raycast îl ghidează pe Dex către siguranță și, în cele din urmă, dezvăluie că este ultimul fragment rămas dintr-o puternică inteligență artificială creată de viitorii ei asasini corporativi.

Dex se îndreaptă ulterior mai adânc în Harbour Prime pentru răspunsuri nu numai la propriile mistere, ci și în încercarea de a contracara stăpânii corporativi cunoscuți sub numele de Complex. Ea găsește ajutor de-a lungul drumului de la cei care doresc întoarcerea puternicului A. I. cunoscut sub numele de Kether. Dex joacă ca o carte bună – o poveste bine scrisă lasă întotdeauna jucătorul în așteptarea constantă a ceea ce urmează, iar Dex nu este diferit. Setarea cyberpunk adaugă doar un strat atmosferei pe care povestea bine creată o creează strălucit. O multitudine de misiuni secundare disponibile fac același lucru, adăugând sfaturi de tradiție în lumea Harbour Prime.

impresii și concluzii

sincer, Dex a fost o gură de aer proaspăt în subsectul masiv al 2D, defilare laterală rogue-likes. Au existat câteva jocuri bune lansate într-un mod similar, minte-te, dar de multe ori le lipsește profunzimea poveștii. Intriga poartă mai mult sau mai puțin Dex și nu am nicio problemă cu asta. Combat ar putea folosi un pic de adâncime, deși, și dialogul poate fi piti demn în câteva cazuri, dar nu există de mult să se plângă dincolo de asta.

jocul este destul de scurt, având în vedere că poate fi finalizat în 8-10 ore, dar povestea a împachetat un astfel de pumn încât nu m-a deranjat deloc. Proprietarii de Switch-uri pot prinde Dex la vânzare pe eShop chiar acum la 14 USD.99 USD – o etichetă de preț ca asta va lua cu siguranță intepatura de pe ea fiind un joc mai scurt. În cele din urmă, Dex este o experiență RPG cyberpunk utilă.

despre autor

• Timothy Taylor

scriitor / tată / tâmplar absolvent al U din Alabama. Am ales Pikachu peste Eevee.Schimbați numele de utilizator: TimmyDale. În prezent joacă: DBZ XV2, Bioshock Collection, Halo: Mc Collection, Sense, FFIX

Vezi toate mesajele

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.