Dex Recenze (Přepínač)

Neony, firemní mrakodrapy, špinavé ulice, a hackery. Vítejte na Harbour Prime, cyberpunk fanoušci! Dex je nový 2D rogue-like, cyberpunk dobrodružství od QubicGames, který bere inspiraci z klasiky, jako je Shadowrun a Deus-Ex. Bude však stejně zábavné hrát jako ty ohlašované franšízy? Připojte svůj jack k mainframe a připojte se ke mně, abyste to zjistili!

hratelnost

Developer dredy (cool jméno!) mají stanoveny ve snaze k Dex vyčnívat z davu – dobrá věc, vzhledem k tomu, kolik titulů v podobném duchu již existují na eShop. Ve své úvodní hodině nebo dvou, nicméně, Dex se cítí pozoruhodně podobný protějškům sea of eShop. Titulární protagonista Dex je hozen do stok a neonově osvětlených ulic Harbour Prime, s trochu víc než hlavou plnou zmatku a pěstmi. Útok je zpočátku omezen na děrování na blízko, ale netrvá dlouho, než náš hacker s modrými vlasy získá přístup ke zbraním, a spousta z nich. Bohužel, nahromadění střelných zbraní je trochu žádoucí, protože dopad střelných kulek je podivně nedbalý. Ocitl jsem se většinou používají zbraně jen jako prostředek k napáchat trochu škody, než setkání s nepřítelem, v konečném důsledku dokončení je v boji zblízka. Kulky nedokážou ani zpomalit blížícího se nepřítele! Zatímco ovládání střelby je plynulé, často jim chybí jakýkoli smysluplný dopad.

naštěstí se Dex začíná oddělovat od ostatních titulů eshopu po prvních několika hodinách. Dex může být 2D boční scroller, ale to rozhodně neznamená, že je lineární hra. Naše hrdinka se učí hackovat brzy ve hře. Když se provádí správně, to může odemknout nové dveře, které mohou vytvořit jednodušší cestu k cíli vést k tomu, že vzácný předmět, nebo dokonce otevřít nový vedlejší úkol. Hacking se odehrává v minihře, která se příliš neliší od klasických asteroidů. Skupina nano-botů se rychle blíží a musí být řešena, pokud hack není dokončen včas. Dex ‚ s hacking odbornost se zvyšuje s její úrovní, a některé dveře nebo krabice nemohou být hacknuty, dokud nedosáhne určitého prahu úrovně. To vytváří nějaké frustrující zpětné sledování, ale odměny obvykle dělají to všechno užitečné.

„užitečné“ se stane dokonale vhodným termínem pro toto dobrodružství cybersleuth, přičemž výše uvedené dvouhodinové představení je nejhorší částí. Počáteční kanalizační oblast je pro intro značně obtížná – setkáte se s ozbrojenými baddies s vysokým HP a zbraněmi, ke kterým ještě nemáte přístup. Překonejte to však-a potrubní pára, která rychle zhoršuje vaše zdraví – a Dex vás konečně začne odměňovat.

Estetiky a Zvuk

Pixelated „grunge“ může velmi dobře být na chuť, ale přesto funguje dobře pro Dex. Fanoušci raných her PS1 se budou cítit jako doma s nahotou Dex-pixelated a všemi. Jedna věc, která pro mě opravdu vynikla, byl design postavy. Ačkoli tam jsou některé stereotypní rasové tropy, hlavní postavy zapojené do spiknutí jsou zajímavé svým vlastním způsobem. Také dělají jen tolik, aby hráč neustále zpochybňoval jejich skutečné motivy.

Dex je pevný i ve zvukovém oddělení. Klávesnice a mírně nadužívané syntezátory pomáhají zprostředkovat vhodně futuristickou (přesto poněkud 80.) atmosféru. Zvukové efekty jsou provozuschopné a rozmanité a střelba zní masitě (i když mechanicky chybí skutečný dopad).

Příběh

Titulní hrdinkou Dex probudí v corporately řízené metropole Harbour Prime, kde ona – z důvodů v současné době neznámých – je okamžitě nuceni do boje o její život. Tajemný a. I. známý pouze jako Raycast průvodci Dex na bezpečnost, a nakonec se ukáže, že ona je poslední zbývající fragment silné umělé inteligence, kterou vytvořil její rádoby firemní zabijáci.

Dex následně stanoví hlouběji do Přístavu Prime pro odpovědi nejen na její vlastní tajemství, ale také ve snaze zmařit firemní vládce známý jako Složité. Na cestě najde pomoc od těch, kteří si přejí návrat mocného ai známého jako Kether. Dex hraje jako dobrá kniha-dobře napsaný příběh vždy nechává hráče v neustálém očekávání toho, co přijde dál, a Dex se neliší. Nastavení cyberpunku pouze přidává vrstvu do atmosféry, kterou dobře vytvořený příběh skvěle vytváří. Nesčetné množství dostupných vedlejších úkolů dělá totéž, také, přidání tidbits tradice do světa Harbour Prime.

Dojmy a Závěr

Upřímně, Dex byl závan čerstvého vzduchu v masivní subsect 2D boční rolování rogue-likes. V podobném duchu byly vydány některé dobré hry, vadit ti, ale často jim chybí hloubka příběhu. Děj víceméně nese Dex A já s tím nemám problém. Boj by mohl použít malou hloubku, ačkoli, a dialog může být v několika případech hodný, ale za to není moc stěžovat.

hra je poměrně krátká vzhledem k tomu, že může být dokončena za 8-10 hodin, ale příběh zabalil takový úder, že mi to vůbec nevadilo. Majitelé Switch mohou chytit Dex v prodeji na eshopu právě teď za $ 14 .99 USD-taková cenovka jistě odstraní žihadlo, že je to kratší hra. Nakonec, Dex je hodnotný cyberpunk RPG zážitek.

O Autorovi

• Timothy Taylor

Spisovatel/Otec/ Truhlář absolvent U Alabama. Vybral jsem Pikachu místo Eevee.Přepnout uživatelské jméno: TimmyDale. Aktuálně hraje: DBZ XV2, Bioshock Collection, Halo: MC Collection, Sense, FFIX